Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, 27 January 2007

YuHuuuu...

Lama aku x update blog ni kan..nak kata bz sgt, x le pulak..malas? yezzaa.. itu yg sebetulnya.. hehe..malas! bosan! tension kekadang tu.. x tau napa..dtg keje ngandap pc.. ngadap guest..itu keje aku ari2..cukup bulan dpt gaji byr utang..last apa pun tarak...hahaha.. Tapi bulan ni cekang ckit le mmasing..hehe..ada chance le nak gi holiday..tukar henpon lg...yeah! hehehe... (berangan sj aku nih..) :-p
Alamak..eh ni apa kes my frien?...
Adusss! sahabat ku...aku bukan counselor yg bertauliah..napa mesti smuanya nak mngadu pada ku? bkn aku nak merungut sgt.. tp patut2 lah kwn.. masalah aku sendiri pun kdg x penah nak selesai..ini kan pulak masalah korang..skadar nak bg nasihat tu..cikit2 bole laa..tp kalo jd pa per kes..jgn pusing balik hantam aku sudah lahh erk...mak x sggup nyahhh!!.. ;-)
Dah lah..nak smbung wat keje lak ni..jap lg dah nak balik..mlm ni ada game lak..badminton.mggu lepas x turun coz x sihat..mlm ni ok lah ckit..dpt pukul2 ni leh ilangkan tension kepala otak nii... ;-) x leh pukul mamat tu..dpt pukul 'shuttle cock' ni pun kira ok le ni...hahahaa..blasah ja la noo.. hehehe..

chioww...



No comments: