Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, 7 June 2007

Lewat

Ish..macamana pagi nii aku terbabas lak datang keja..:) jam dah bunyi tp sambung tido semula..tersedar jer dah 7 lebih..emm apa lagi..koboi style le jawabnya..hehehe..padahal semalam macam biasa je aku tido..tak der le lewat sgt pun..tp mungkin letih sangat kot...banyak xtvt, dah tu lak minggu ni banyak keje pagi..

emmm sib baik tak busy pagi ni..aku cuma standby kejap je nih coz jap lagi nak kuar gi pulau lak.ari ni ada group wat treasure hunt.. (Andaman Sea Pirate Challange) Checkpoint aku kali ni kat Pulau Tasik Dayang Bunting..Kali ni leh di katakan kerap jugak aku involve outside xtvt nih.. syok lak rasanya.. :p Dulu2 bukan le tak pernah nak join tapi aku lebih suka wat keje kat ofis jer..prepare apa yang patut..

K lah yer... nanti sambung lagi..ada briefing lak nih..nanti2 senang aku story lagi pasal xtvt ari ni macamana k...

Chowwwww...

No comments: