Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, 17 November 2007

Keje Gilos!! :P - Futsal

Bermula 3 hari lepas aku di paksa untuk turun bermain futsal..
Emm..main tu tak jadi hal lah..tapi time game tu... jam 2am..huh! gilos kan?
Yer la dah pastu aku keje pagi lak jam 7... jd brapa jam je aku nak tido..? tak turun kang sian l ak dengan diorang...Lagipun tumpang semangat masih berkobar... gagahi juga ler..
1st day tu ok lg ler..leh bangun gi keje elok..tp jam 1 ptg aku blah balik awal.
2nd day diorang ajak lagi!! ari keje mmg dah x leh tahan sangat.berat mata aku dah kat tempat keje..sib baik ada org cover..jam 12noon aku blah balik..tidooooo zzZZzzZZZzz...
Sib baik Friday aku off..leh le rileks ckit... Badan pun tak ilang penat lg ptg dah diorang call lg ajak main jam 1.30am..Emm...
Tp x kisah coz aku keje petang..so ok le ckit leh rileks..
Sementara nak tunggu game start... lena dulu se'round :p
Ngantok woo..tera nak biasa...Slalu main awal..

Pas main futsal jam 3am..benti kene teh tarik dulu..
Gheeta masih lg mampu tersenyum tp Mai san muka dah mcm toya dah..tahan ngantok..hehehe...

Heidi & Shereen
Sembunyikan wajah yg macam toya akibat penat & ngantok...hahaha... :p


5 comments:

iEn said...

futsal tu sejam baper ringgit?? mahai dok? :D

zDeQNa said...

sejam RM70.b4 raya RM60..mahal x mahal tp tong2 ramai2 x le terasa sgt..dtg le cni join.. :)

Fendi Ria said...

Anda memang giler.... Wahahahaha...Gilo tengah2 pagi buta p main futsal. Pastu tak ajak aku..
Pastu bila plak naik harga ni.. Cisss....

zDeQNa said...

hahaha..skrg dah mmg gile main pagi lak..kdg x terasa pong..uhuhu..sedar2 sampai umah kul 4 pg dah..
lepas raya arr naik..

Fendi Ria said...

Memang hang ni adik beradik Hang Tuah ya itu Hang Gila. Wahahahaha.. Tak sanggup aku bermain diawal pagi dan masuk kerja pagi... Wohohoho....