Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, 1 December 2007

acara "Berpoya-poya".. ;-)

Semalam 'friday' hari berpoya-poya utk kami semua..hehehe.. sebabnya... biasa la kan baru dapat gaji.. :-) Kebetulan derang semua keje pagi dan aku lak cuti, jadi kesempatan ni lah kami kluar.. padahal kelmarin tu dah kluar.. tp tetap nak kluar lg.
Aku, Kak Farah, Heidi, shereen & Zue.

"Kenny Rogers"
Kak Farah punya idea le ni nak makan kat sini..
Huh!!
Ini bukan taste aku maa... tapi per nak buat..
skali skala aku ikut je la..
selalunya derang je asyik dok ikut aku...
Kat mana yg sedap ..tah laa.. blasah jer aku.. :P
tengok Shereen..marah aku ke tu? hehehe...
paling kuat makan ni budak...

haa... perut dah kenyang memasing ceria je muka..
Destinasi seterusnya... emm sambung shopping lagi lol... :-)

Car Park depan Jetty Point.. :-)

Gadis Levi's :P
Tak kira kat mana, nak je bergambar.. hehehe..

Bukan stakat abis di sini jer.. pastu gi Kamdar lak..
Shereen nak tengok kain wat baju x'mas lak..


*****************

2 comments:

Fendi Ria said...

Sakan nampak... tak ajak pung.... Cisss... Bila nak buat group fotografi aktiviti??? Mau buat tak?? Jom kita buat satu kali.... Ada brani???

zDeQNa said...

bkn x nak ajak lah..lu bz manjang..kalo x bz pun ..dgn bini lu plak..org sering jauh le katakan..tu yg malas we all kaco..uhuhu..
wa x der hal la beb! ckp je bila..set date..after LIMA