Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, 14 May 2008

Percutianku.. :-)

Cuti-cuti aku bermula dari 28 April 2008 sehingga 12 May 2008.
Lama kan..? tak laa..kan...:-)

Cuti kat mana?? emm tak jauh KL jer.. :-)
Tu pun dengan kenkawan..Shereen, Pak Lie, Karia & Faisal.

Tengah tunggu bas kat Shahab Perdana Alor Setar jam 11.45 mlm.



1st time naik bas 2 tingkat (Durian Burung)..
gayat kata Karia..tak tido dia..sian.. hehehe..

Hampir jam 6.30 pagi sampai kat Pudu..
Ingat nak lepak kene th tarik nasi lemak ke apa dulu.. tapi mata dok mengantok je lagi..


Ingat nak tinggalkan luggage dulu memandangkan jam tak kul 7pagi lagi.. tapi tengok bilik dah siap, dah bole check in.. emm apa lagi..
- 1508 - 1514 -

ingat nak tido..dah aja turun b/fast lak..
Emm.. skali-skala nak b/fast kat hotel.. berlagak..
kih kih kih... :P




Makan tak hengatt... :-) :p



Cuti kat KL ..tak kemana sangat kami pergi.. selain ronda2..banyak lepak kat bilik jer..
Lagi pun memasing just nak rehat kan badan jer.. Aku & Shereen je banyak ronda & shopping.. standard le kan..? hehehe.. ;-)

3 hari 2 malam aku & Shereen kat sana..

Pastu.. berpisah.. Aku balik awal sebab ada janji dengan kawan lak kat Ipoh.. Turun Ipoh jap pastu gi lepak kat Bukit Merah 1 malam.. Banyak story wehh.. emm..cakap camner pun tetap kawan2..
tapi..tapi..tapi...
lagi sedih bila turun sana..tak dapat jupa Dia.. :-(

*****************

- Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar -
Kat kampung tak banyak sangat xtvt cuma dok ulang alik ke hospital jaga tok aku je lah. kanser usus dan ovari peringkat 4 (kritikal) .. 9 jam kat bilik bedah pastu masuk ICU lak.. cemas gak di buatnya.. berikutan darah kelaur banyak dan pernafasan tak stabil.. Tapi alhamdullilah.. segalanya selamat.. Selepas seminggu dah di benar kan kluar..




Felda Tebu, Chuping Perlis.
Kenduri kawin anak mak lang aku.. (kakchik Ina)
Meriah tul.. masa ni lah nak berjumpa dengan saudara mara jauh dekat..yang lama tak berjumpa.. :-)

*****************

Demikian lah cerita cuti2 aku... :-)

No comments: