Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, 16 July 2008

Bz Bz Bz...Busy.. ;-)

Nak update blog..

Tapi tak tau nak cite pasal apa erk?? :P
Emm.. Sekarang ni kat hotel aku leh tahan gak busy nya.. sape cakap hotel2 kat Langkawi nak di tutup..sebab tak der bisnes? Heboh kat dalam paper kan? Kalo bisnes maju tak der nye nak di tutup.. tapi tak tau le jugak.. aku pun kurang nak baca paper ni.. tapi yang aku tau ..sesetengah bajet hotel mungkin akan di tutp memandangkan perbehentian meeting2 dari sector gomen.. kira tak der lagi meeting2 jauh2 tinggal kat hotel2 lagi.. tiada lagi acara besar2an berlaku kat Langkawi lagi.. (emm ini apa yg aku faham lah..selebih nya tak tahu ler..)

Apa pun alhamdulillah.. Hotel aku keje ni.. setakat ni dah mula bz.. Sebelom ni dua tiga bulan gak slow.. tapi sekarang mendadak naik dengan kemasukan pelancong dari Arab, India dan negara2 lain.. banyak tu Arab lah.. Sampai rasa macam dok kat negeri Arab lak jadi nya..hehehe...

K lah nak balik dah..abis keja..badan pun dah tak berapa nak sihat dengan cuaca yg tak menentu hujan panas kat cni..Sepatutnya MC hari ni..tp kawan aku lak MC dulu..uhuhuu.. sok my turn lak.. ;-) Cuti je la rehat bukan MC.. sebabnya sok petang aku ada last staff party meeting.. dah tak lama dah ni.. :-)

Chowwwww.......

No comments: