Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, 2 November 2008

PerCutiaN zAIDIEVo's FaMiLy ke LanGkaWi

Baru2 ni aku menerima kunjungan teman lama yang mana sekian lama dok teringin nak datang bercuti ke Langkawi ni..hehehe.. Pada tanggal 25hb October 2008 maka terlaksana jua lah hasrat beliau untuk membawa family nya datang sini.. (zaidievo & isteri & anak2, pakcik, makcik, Aliff & Liza & suami serta anaknya)

***********************

Antara gambar2 percutian mereka.. :P


- Chenang Beach -
Azrul & Jebat



# Shopping kat Idaman Suri
# Shopping kat Ismail group - Kuah
(shopping sakan depa.. ;-))

Jelingan Jebat..
takutt...ahaks!! :P


Ambil angin di Tanjung Rhu beach

-Insyirah Maisarah- (anak saudara zaidievo)


Bersama Azrul di Jetty Point
Hari last nak hantar balik..


# Lastly - maaf di pinta andai ada kekurangan layanan semasa kalian di sini.. aku walaupun cuti gak time ni..tapi busy sangat.. time ni gak lah kenkwan yang lain datang dan macam2 xtvt dok ada last minit nih.. tapi sedaya upaya aku telah cuba lakukan apa yang termampu..

Gambar extra Member aku Marina yang membawa pulang van yang di sewa oleh Zaidievo.. hehehe.. giler kentang minah ni..

1 comment:

Anonymous said...

Uit...ada gambar kat depa juga?Aku xsempat publish pun lagi.Emm thx zzienz,marina,Heidi...you're the best lah.hehe