Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, 15 December 2008

Sakit..


Lama tul aku tak update blog ni kan .. hehehe.. Maaf kan aku kenkawan.. banyak cerita tapi tak berkesempatan.. Al maklum le ujung2 tahun macam ni bz le ckit..ahaks! Nak bertenet pun susah.. :-P Emm di tambah lak aku yang tak berapa nak sihat nih.. demam, batuk n selsema..(sian aku kan.. uhuhu..:-P) Mungkin keadaan cuaca kat sini kot yang tak menentu.. kejap hujan.. kejap panas.. kejap berangin... dingin je malam2.... hehe.. ;-) Dah tak sihat nih..kene lah aku dok ngadap doctor lak.. bab ke klinik nih malas tul aku..tapi tu lah bila tak klinik, stakat makan ubat kat kedai susah lak nak lega nya.. Emm..pa per pun dapat jugak aku sehari MC.. :-) MC penutup buku tahun 2008 nih.. ;-)

4 comments:

babydevil82 said...

aku pun demam gak..tjangkit ngan VIRUS2 hg..uhuhuu..

Fendi Ria said...

Aku pun sekali.... Demam demam...

Pujangga Asmara said...

samalah kita..PA pun xberapa sehat sgt..lately slalu sakit pale..maybe coz penat bekerja..nak cuti...waaaaawaaa...

zDeQNa said...

babydevil..
pandai la hg..

Fendi..
skrg musim org demam..tp jgn demam cingkungu dah la..uhuh..

PA..
bawa2 le brehat..mkn ubat..jgn kje kuat sgt..hiks..hiks..hiks..