Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, 12 April 2007

JanGaN paNdanG beLakanG...

"Jangan pandang belakang" ?? naper erk??

Oooo.. tajuk citer hantu arahan Ahmad Idham (kalo x silap aku lah..hehehe..nanti aku cek lain kalo salah info.) Citer ni dah seminggu lebih dah kluar panggung tp baru semalam berkesempatan pegi tengok..Lagipun ni lah baru ada panggung wayang kat Langkawi ni setelah hampir kat 13 tahun aku bermastautin kat langkawi ni...tp bukan le x penah ada langsung..ada..dulu2 kala ni..tp tah lah sekejap jer..pas tu hanyut...Emm harap2 kali ni bertahan lama le kot cinema ni... :)

Semalam aku, kak farah, shereen,noor & kak asmah..dan jg syukor botak..heehee..:p Seperti yg di janji kan..show 6.15 pm..masing2 excited la konon nak tengok citer ni..yer le..selama ni asyik dengar kenkawan yg dah pi tengok jer asyik dok bercerita..ni turn kami pulak.. :-) seram ke..?mcm yg di war-war kan...sape yg dah tengok tu ..tau sendiri lah..dan yg blom tengok atau x sempat nak pegi pawagam..so nnti jangan lupa dapatkan VCD ..tp make sure Ori..ok .. :-) ...emm aku kalo nak ulas kan citer kat cni memang x reti...(sebenarnya aku tertido arr...hehehe..sorry letih sangat..:p) Tengok kejap2 jer..bukan takut per..tp bosan...napa? emm..gambar melayu korang nilai sendiri ler..tp bukan le semua filem x best... setengah2 tu ler.. sorry! :-)

K lah...nak wat keje lak..

Chiowwwwwwww....

No comments: