Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, 9 April 2007

Aku Yg Jahat..??

Jahat sgt ke aku ni??! Jahat ke nakal?? :P ada le kot ckit2..kan? :)

'mobik sms'.. apa 'mobik sms' ni? Free sms dari internet?? Pernah aku dpt mcm ni lama dulu..tp aku x reply coz x der nama sampai le pakcik tu ngaku dia yg antar.. :) yer la..ttiba dpt sms tp x tau sape yg antar..mana kite tau kan? lgpun wat per nak layan..kan.. kalo dah x kenal..:p Teringin gak nak try..(benda free kan..) tp masalahnya pc aku lak x leh buat....

Eh ni aku nak citer apa erk..? apa yg jahat nya dlm citer ni??

Emm semalam ttiba aku dpt sms dari sorang pakcik ni..katanya ada org guna 'mobik sms' ni sms kat dia - org tu guna nama pakcik ni n letak no fon skali..mcmana tu erk? aku x faham sgt citer ni..tapi.............Emm masalahnya sekarang pakcik ni tanya aku seolah2 aku yg buat..aku nak 'main-main' kan dia pulak.. Ish apa kes? Tau le sblom ni mmg ada kes ckit aku n pakcik ni..walaupon x sama tp x der le smpai aku nak buat mcm ni.. Yg lepas tu lepas le..(yg lepas utk buktikan jer) x kan nak ungkit balik kot.. Lgpun Aku dah x nak igt le smua2 tu... x der masa nak main2 kan dia..Pada aku.kalo .apa yg aku buat..x lama pun aku akan bgtau jg..tp bkn ini..mmg bkn aku...so terpulang le pakcik tu nak pecaya ke x... Tp kalo x puas ati lg..pegi le siasat... tanya org tu tengok..sape nak main sape..? emm..Tu le byk sgt awek-aweks? may be lupa kot mana yg bg no fon... hehehee.. (mampus dia marah :p) blasah je la erk..

Sorry la erk... aku pun x tau per nak ckp lg nih.. dah le igt nak stop thinking pasal "somebody" nih.. tp bila dah jd mcm ni.. sedih jg aku.. nampak sgguh di mata nya aku ni jahat sgt..kalo dulu tu ye la..aku buat cari bukti..tu pun sbb dia yg nak sgt..tp aku x penah nak libat kan org lain pun..tp emmm...pe nak buat nasib badan...... :( Org kalo dah bosan ni..mcm2 le caranya...susah kita nak tafsirkan..kang kalo salah tafsir pun kena juga...tah la malas nak fikir lagi lah...kalo dah itu pun kira jahat... jahat lah aku................Memang aku jahat ponnn.................

Chowwwwwwwwwwwwwww..

No comments: