Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, 2 October 2007

Demam.. :-(

Emm.. arini dah masuk hari ke'5 aku demam..3 ari tu sampai x leh nak bangun..ttiba je kali ni rasa teruk sungguh demam aku nih..mungkin cuaca sama kot yg tak menentu..hujan..panas..hujan...
Bulan puasa lak kan...air kurang...emm arini kira ok le ckit cuma batuk jer lg yang tak berapa nak lega betul..Hidung lak bangun pagi..nampak ada kesan darah...musykil aku..dah 2 hari baru terperasan..
Tak tau sebab per..takkan panas dalam badan kot malam2... emm..harap2 xtak der pa per le yg jadi pada aku nih..Al maklum le..dah tua2 mcm ni..takut gak le kan... :-)

Cuti aku yg sepatutnya start besok..terpaksa lak di tunda 2 hari lagi berikutan ada group lak masuk.. Banyak keje le pulak dengan games untuk diorang tu.... Demi tugas.. lakukan je ler..yer tak..?. ;-)

K lah yer nak sambung wat keje lak... ni pun dah lama tak update sini.... tak berkesempatan..Pa per pun thx ya pada yang sudi menjengok ke blog aku nih... :-)

No comments: