Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, 10 October 2007

RaYa..RaYa..RaYa..

Lagi 2 ari..Syawal tiba..di mana semua umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri..
Termasuk aku le kan..hehehe..tak kan lepas peluang yg datang hanya setahun sebulan kita merayakannya..walaupun tahun ni aku terpaksa keje di hari raya..tp aku tetap nak sambut jgk..sedih2 ni simpan je la..sebab dah biasa sangat... :-)
Antara persiapan untuk raya..selain baju raya..ialah kuih raya..standard tiap2 tahun banyak aku beli..hehehe.. tp bukan untuk aku sorang ler.. ni aku nak bawa balik kampung..kebetulan sok aku dapat cuti 2 hari..jd merasa gak lah malam raya aku kat kg. Kebetulan hari raya aku keje petang jd awal pagi slepas sembahyang raya tu balik sini..uhuk uhuk uhuk..

Tahun ni dapat 2 kad raya.. 1 dari Yan & family, member sek aku dulu dan 1 lagi dari panda cumei..hehehe..rudiah..
thanks bebanyak ya..
p/s: panda.. kali ni aku akan simpan kapal seringgit ko tu sbgai kenangan.. :-) dulu aku terguna sbb nak..nak..(tah lupa lak ape aku buat..hehehe)..
sorry erk..
Emm..sebenarnya aku masih tertunggu2 kad raya dari somebody tu.. 2 tahun dulu ada gak bagi walaupun thn lepas lewat.tp this year..emm tadi baru dia cakap tak der kad raya thn ni.. emm sedih tu mmg le sedih.. :-( tp apa leh buat..kan?? tak kan nak minta jgk.. lgpun sendiri mau faham ler..org tu bkn mcm dulu lg.. segalanya dah lupa.. aku saja yg dok ber'ia2 sgt ke dia.. uhuk uhuk uhuk.. pa per pun thanks bebanyak atas igtan kalian..

Duit raya.. :-)
masuk keje tadi dah ada org kasi aku duit raya.. leh buat tambang balik kg nih.. hehehee..
Thanks kat 'Dayang Biru' - kami punya tour operator.. biasa le kan wat bisnes kasi diorang, setahun sekali tak kan tak leh bagi..kann.. :p

Akhir sekali..aku nak ucapkan..

SeLaMaT hArI rAya AiDiLfItRi
MaAf ZaHiR & bAtIn

andai ada salah dan silap aku pada kalian harap di ampun..
dalam hidup ni..sape yg tak penah buat silap..kan? jadi bersempena bulan yg baik ni..aku mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf..

No comments: