Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, 28 January 2008

Beach Soccer Training

Petang semalam bertempat di Pantai Pasir Tengkorak..
"beach soccer training"
Persediaan untuk berlawan dengan Biotech group next week.



Muka yg tiba awal, aku, shereen, heidi & zilla. Sepatutnya ramai lagi gengs2 pompuan yg sepatutnya datang.. tp macam selalu lah, last2 minit ni..macam2 la alasan depa..

** Heidi yg tak lepas dengan makanan masam nya.. :p



Sementara dok tunggu kenkwn yg lain datang..
layan volleyball dulu.


Kehadiran budak2 lain, Abg Deen, Fiza & family, Pakku, Faizal, Pak Ali & Ya-ya..
We start main beach soccer.. Fuhh!! leh tahan gak main kat beach nii.. penat giler.tak sama cam main futsal kat court.
Main kat pantai..penat jer..apa lagi.. memasing terjun laut laa.. aku?? emm.. tak minat laa..bole kira ngan jari laa..selama dok langkawi ni berapa kali jer aku terjun laut..itu pun sebab keja kat laut.. kalo saja2..tak hingin aku..uhuhuu..
Aksi bergambar beramai2 sebelom balik..
*Faizal,Pak Ali,Abg Deen,Pakku,Ya-ya*
*Aku,Shereen,Fiza,Zilla,Heidi*


Heidi tu pun dah kesejukkan.. hehe..
Sesi gambar lagi sebelom berangkat balik..bergaya di sisi Nissan Latio (sedan).. cun jgk.. :-)
Chowwwwwwww....

No comments: