Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, 17 February 2008

FA Cup - Arsenal vs Man Utd

Arsenal - 0
vs
Manchester United - 4

Ampehssss!!
Kekalahan yg tak di duga..
arghh!! tension!!
bertalu2 sms masuk kat henpon aku.. apa lagi..kene kutuk la dgn bebudak Man U.. Tido pun tak lena coz dok fikir nak kene lagi nnti kat tempat keja...memang kene balun kaw kaw punya..
Sepatutnya aku ambik cuti ari ni..tapi per leh buat...staff tak cukup...
malas aku nak ulas panjang2 lebar.. cukup la..korang leh baca kat blog gunners yang lain..macamana diorang rasa macam tu lah apa yang aku rasa... uhuhuuu...

Blur aku ari ni kat tempat keja.. apa mampu hanya tersenyum bila ada yg mengutuk.. tapi dalam hati... hanya Tuhan yang tahu..... uwawawaaaaaaaaaa............ :-( Biarlah rakan2 Man U ketawa..kerna sejak kebelakangan ni diorang dah banyak bersedih.. wakakaaa.. :P

1 comment:

Unknown said...

sabo ye kak...next time arsenal mesti mng punye...lawan ac milan ni sure arsenal titik betul2..;)