Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, 5 February 2008

GeraM..!!

Emm..tetiba pagi ni aku rasa nak belasah je kat blog ni.. biar lah nampak cacat ke apa blog ni aku tak kisah.Asalkan aku dapat lepaskan segala2 nya kat sini.

Apa yg buat aku geram sangat??
Napa aku mesti geram??
Siapa dia??

Huh!!
Dia kawan, teman dan seangkatan dengannya..Yg dulunya aku rasa paling rapat dengannya..bersama,berkongsi citer suka duka dan sebagainya..Tapi akhirnya..tak sangka dan memang tak di duga begini jadinya..

Dia yang dulu ku hormati, ku sayangi..(sayang??) Dia yg pernah menangis menyesali akan perbuatannya..dia yg berjanji tak kan ada yg lain selain yg ada di sisi dan akan sentiasa menjaga persahabatan ni dengan sebaiknya..tapi dia..still buat benda yg sama..betul apa yg aku rasa selama ni..memang dia tak berubah dan aku rasa sama sekali tak pernah berubah..malah aku rasa makin menjadi2 perangainya.. biar pun aku tak nampak sendiri tp di sebaliknya...??
Huh!!
Tak cukup kah lagi apa yang telah dia ada sekarang ni? Nape mesti nak sakiti org di cc mahupun aku di cni?? Atau dia lakukan hanya untuk sakiti aku di cni yg melihat nya??? Atau sememangnya dia memang beperangai macam tu..
Nampak baik tapi sebaliknya...........................??

tah laah..
aku malas nak ckp per lagi..ikutkan byk persoalan di fikiran ni.. tapi tak mau kang ada yg terasa lak bila baca..
Untuk kawan aku tu..emm kalo tak nak fikirkan benda remeh temeh ni pun..tak kisah lah..tapi fikirlah org yang di sekeliling yg sentiasa memandang memerhati dan yg mengambil berat tu..sikit sebanyak takkan x der rasa di hati akan kekesalan kenkawan terhadap diri tu?

Pa per aku sebagai seorang kawan, teman (masih teman?) sentiasa berdoa akan kebahagiaan dia..

K lah nak balik..rasa tak semangat dah ari ni nak teruskan keje..
kepala dah weng..weng .. weng.... ;-)

No comments: