Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, 2 March 2008

Tak der keJeeeee.. :P

Masa keboringan aku kat tempat keje..
memandangkan sekarang ni 'low occ' .. jadi ni lah keje2 yg tak berfaedah aku lakukan.. hehehe..
Ambik gambar m'gunakan digicam 'kapok' aku.. :p
Tapi sayang 1 je lah sebab pc aku tak bole nak install sebarang software yang dapat mencantikkan gambar2 ni..jadi aku kira post yg ori je la kat cni..

Master sifu aku yang banyak beri tunjuk ajar tentangg teknik untuk menjadi photographer yg bagus.. ;-) .. Mr Fendi..



Shoot gambar yg tah apa2.. hehehe..
Biasa le..ada camera ada buku..tapi malas baca malas nak explore..
Bila dapat tau sikit2 macamana dan apa kegunaannya.. rasa semua benda nak tangkap.. :p
Untuk gambar seterusnya..tungguuuuuuuuu... ;-)

No comments: