Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, 17 March 2008

Xtvt TiMe cUti..

Bermula cuti aku kali ni selama 5 hari.. Tak ke mana pun..
just arround island ni jer.. uhuhu..
Memang pada mula tu nak juga aku ke Penang..tapi..tapi..tapi..
time cuti sekolah le pulak.. mesti busy nye.. emm jadi ni lah sebahagian dari xtvt aku dalam cuti ni selain dari karaoke tu.. ni lah xtvt aku dan kenkwn yang nampak sihat sikit le dari selalu.. hehehe..

XtvT panjat tangga tetinggi kat Lubuk Semilang..



Jam 8.00 pagi aku, marina, shereen & PakLie bermula kami ke destinasi yang di tuju..
Semangat memasing.. :-)
Hanya mampu sampai ke anak tangga yg ke 800 jer..
uhuhuu.. aku dah tak berdaya.. muntah separuh jalan.. :p

Alhamdulillah..
Akhirnya selamat kami turun ke bawah dengan jayanya..
uhuhuu..penat siot!! :p

2 comments:

Fendi Ria said...

Wah... best nih panjat tangga 1000 juta kenangan termuntah2..
Tapi tu la, orang tu eksyen sungguh. Tak mau ajak orang..... Ajak la skali skala... Bukannya payah pung... Arghhhhh....

zDeQNa said...

minat gak yer..? hehehe..
next week k..kami nak pi lagi..tgguuu..