Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, 27 September 2008

Kad Raya.. :-)

Lama tak update blog nih..
Baru balik dari bercuti.. Blur lagi nih.. kih kih kih.. :P
Emm..1st aku nak citer pasallll kad raya & duit raya.. :-)
Masuk ofis tadi..tengok dalam laci ada lak kad raya untuk aku..terus buka..
Ooo.. :-)


Terima Kasih buat Pia (benithmail.com) sekeluarga atas ingatan awak untuk meluangkan masa mengirim kad raya ni pada aku..terharunya..(satu2nye kad raya aku dapat..) ada gak orang yang masih lagi sudi antar kad raya ni..almaklum le kan, sekarang ni zaman siber..banyak yang pakai email, sms jer cepat..


Lagi 3 hari lagi kita semua umat Islam akan menyambut Hari raya AidilFitri.. Emm tapi aku dah pun dapat duit Raya..hehehe..:-) (syok nye - Heidi - jangan jeles ya.. :P)
Thanks pada orang yang bagi tu.. (Maaf lah nama tak leh nak publish kat sini..kang ada yang marah lak..uhuhuu...)
pss// untuk kawan aku : cik..kalo tahun ni tak der kad raya pun kte tak kisah.. tapi duit raya tu jangan lupa la yer..hulur2 le ngan kte kat sini sikit..Alaa..bonus gomen kan ke baru dapat...uhuhuu..:P

Ya ampunnnn..... :-)

5 comments:

Fendi Ria said...

Otai... Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin.... :D

zDeQNa said...

uishh berat jer tu panggilan..uhuhu..
Selamat ari raye big Otai.. :-P

babydevil82 said...

heheh...ye la bkn hg sorang je ada duit raye..aku pun ada gak.hahahaah

Anonymous said...

Terima kasih beri kad raya.(satu2nya kad yg diterima.Terharu huhu).
Untuk makluman....bonus gomen dibayar 2x.Separuh je dpt sebelum raya.(dapat bonus terus bayarkan bil celcom org tu 50 sebagai duit raya:).Tp dia tak perasan kot).

zDeQNa said...

thx bro! 4 ur info..
thx 4 everything.. :p