Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, 11 October 2008

Takziah

Khamis 9 Oct 2008 aku mendapat panggilan dari sahabat aku Shimah..Terkejut lak awal pagi sms aku ceria jer.. dah tengahari menangis2 lak sambil beritahu aku 'Amin dah mati'.. Amin?? Amin mana? lupa lak aku di buat nya.. Berulang kali dia sebut baru aku terperasan..Abg Amin a.K.a Amin Beb!..(nakotik alor setar yang kini bertugas di Sudan)..Innalillah.. Tersentak aku seketika..macam tak percaya jer jadinya...dah lama aku tak berjumpa ngan arwah..last pun kalo tak silap tahun lepas ketika arwah bertugas dekat area kampung aku..dan sebulan yang lepas aku call (biasa le..ada hal baru nak cari..:P), arwah kat Sudan..(terlupa lak shima ada gtau arwah bertugas di sana) sampai lah Kopral Mohktar call skali lagi bagitau.. :-(

Menurut pihak hospital arwah di katakan mula tu demam 'denggi'..dah tu lak kata 'Malaria'..emm..arwah koma beberapa jam sebelom meninggal pada tengahari jam 12..

Takziah buat keluarga arwah abg Amin..Moga roh nya di cucuri rahmat dan di tempat kan di kalangan orang2 yang soleh..Sesungguh nya arwah seorang sahabat/kawan yang baik..terkilan aku sebab tak sempat nak tunaikan permintaan arwah untuk menginap kat hotel aku kerja ni dengan family nya..Dah banyak kali permintaan arwah tapi atas sebab2 tertentu terpaksa di lupakan..Bro! maaf kan aku..Arwah meninggalkan seorang balu dan 3 orang cahayamata (kalo tak silap lah)..

AL - FATIHAH

2 comments:

Anonymous said...

Innalillah...
Bro ni pun ada baktinya pada aku.Hope rohnya ditempatkan dikalangan orang yg soleh.
Al-Fatihah!

zDeQNa said...

Amin... :-)
dia ni kalo bab tlg org mmg betul2 tlg..