Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, 6 October 2008

tErHaRu nyaa....

Kejutan pada Hari ke'6 Hari raya..
terima bungkusan dari pos laju..
Emm...heran..heran.. :-)
Slow2 buka tengok isinya sambil di jeling oleh Heidi..Ahaks! :P

jeng..
v
v
jeng..
v
v
jeng..
v
v


Kad Raya bersama selendang biru??..
uhuhuu... terharu kah aku??
emm..termenung aku jadinya seketika..

Apa pun.. aku berterima kasih bebanyak sangat atas ingatan ni..
Banyak makna kadang tu..nak kata cam perli pun ada..tapi kang marah lak dia..uhuhu..(apa pun aku terima pemberian ikhlas ni sebagai sebagai 1 perubahan..dengan berkat doa kalian..InsyaAllah)


pss : Baru perasan kata ada duit raya untuk aku..uhuhu..duit raya erk??hehehe..
mekacih yer.. :P

2 comments:

Anonymous said...

Eh lembutnya kaler tudung tu....kalau dipakai mesti manis jadinya.Jgn pakaikan kat meja dah ler.hehe.
Ada gambar tgh pakai tak?hehe

zDeQNa said...

gbr pakai coming soon..uhuhuu..