Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, 27 March 2007

Bowling lagi..

Bowling lagi semalam.. Bowling tournement antara dept Recreation,Front Office,Custumer Service & Concierge..Ini kira outing nye activiti ler.. 2 session..pagi & malam.Oleh kerana aku keje ptg jd turun main pagi ler..janji jam 10 tp ni lah yg d kata kan janji melayu..kul 11.30 baru start.Pagi x ramai le staff yg dtg..9 org je..yg lain malas kot.. :p .. ckit pun kami ttp main jg..meriah jg tau! sib baik kami2 je yg ada kat ctu jd x le segan n malu sgt.. hehehe..
Abis je aku, Heidi & Ira trus balik..coz aku & Ira keje lak kul 3 ptg..Penat le rasa..bangun awal pegi main bowling pastu dtg lak keja..x der rehat langsung..Boringnya masuk keje..x der mender la sgt nak buat..abis keje aku je..mula le aku nak merayap.. ;) Dgr citer bowling sesi malam meriah.Ramai gak staff yg pegi..almaklum le kan malam..hehehe.. COMBAT Juara?? Recreation crew nii.. :) syabas..syabas...x sangka erk..dlm x pernah2 main tu..tp skali main trus juara.. :)
Jam 9 abis keje balik trus..rehat jap..jap lg ada activiti lain lak.. ;) Emm..apa lag erk..clubbing ler.. :) Hotelier Nite! Nak try tempat baru.. Chime .. sblom ni kami staff x di benar kan masuk..jd melopong le mmasing..dulu tempat lama..slalu di situ le port melepak.. Jadi bila dpt jer kebenaran masuk...emm apa lagi...walaupun ujung bln gaji pun x masuk lg..tp leh tahan jg lah staff yg pegi termasuk aku ler.. :p Not bad le layan live band layan kepala..hehehe.. 1.30am aku & mael blah balik lah.. kepala pun dah x tahan sakit..ngantok sama.. Mael tu lak keje 6 pg lak...dgr nya jam 4 pg baru knkwn aku yg lain balik..gilos! hehehe.. (tp aku kalo x keje ari ni mau join sama ni.. :p) Almaklum le lama dah x melayan tempat2 mcm ni.. ;) .. ..

Ok la yer... nak balik..Sok last aku kije.. pas tu cuti cuti cuti lagi........ :)
Balik kampung daaaa.......................

Chiowww...

No comments: