Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, 15 March 2007

BerGumBira..


Ni lah xtvt kami semlm.. main Bowling.. hehehe.. Main sampai x hengat.. sedar dah nak ttup pun..Biasa le jarang main..ttiba je pakat ajak g main..emm apa lg.. aku yg kepala tgh tension..join je la diorang..bknnya reti sgt pun..blasah je la..
Aku,Heidi, Marina & Khairil..we all pegi satu kete..di sana abg mail family's sdg menanti.excited sgguh mamat ni..hehee..almaklum je la..katanya 1st time nak main..tp Not bad lah...



Ni laa kami...sempat lg berposing..possing dulu..main tah pa per lg..hehehe... dah tu lak asyik usyar org je..tambah2 pakwe macho kat sbelah..hehehe..macho beb! sempat gak snap gbr..emm.. ;-)


Seronok punya seronok x sedar jam dah smakin lewat..masing2 dah kepenatan..so apa lagi..balik laaa...Lgpun sok keje pg lak tu..emm jgn masing2 terkantoi dah ler....
Balik umah igtkan nak trus je tido... emm ada masalah lak..arghhhhhhhh..............
susah..susahhhhhhhhh.......kalo dah mcm nii...
Pagi nih...ngantok giler kat tempat keje...aduss..sakit kepala ni...tup tup...Khairil lak sms aku cakp dia MC! arghhhhhhhhhhh...tension!!! igtkan kalo dia keje leh aku blah awl balik tido ke apa.. jammed!! Nak x nak aku kena split shift le ari ni..dah x der sape lg leh ganti tempat aku.. emm jam 1 balik...tido..sakit kepala bknnya leh tido sgt..kul 7 masuk balik..Kwn aku..Ema..dtg cni pun x dpt aku g jemput..sian dia terpaksa dtg sendiri..

K lah nak balik dah...mlm ni ada makan2 ckit ngn knkwn...emm..Owh ya..thx to my big boss 4 da 1st wish... hehee.. esok maaa...tp dah aku x keje so...ari ni ler..

Chioww.......


No comments: