Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, 17 March 2007

BoRn DaY.. :)

Semalam.. emm..my besday ler.. :-) Thanks utk kwn2 yg x henti2 fon aku berbunyi bila sms masuk..Thx again to zde, shima, naza, kamal (idea awl pg ke bang? :p) abg farid, mivec (nice vd msg ;-) ) , akak rudiah :-) Ina, Intan, Ema (thx ya..coz jauh2 dtg smata2 nak celebrate dgn I.. :p) .. dan lg.. pada semua2 lah kwn2 aku..x kira lah sms ke call ke apa..thx again atas igtan kalian smua..owh ya..my mom.."makasih mak".. terharunya.. ishk..ishk..

Tahun ni besday aku kene lak time aku Off day..x keje le ni..hehehe..so kira bernasib baik ler..terlepas dri keje jahat knkwn kat hotel.. :p expecially Heidi..kalo x.. letih aku nak lari slamat kan diri.. :p ..

Emm..tahun ni besday..x der la wat meriah pa per pun mcm sblom2 ni..xder lilin per dah..just kluar mkn2, shopping ngn Ema & Intan jer..Malam igt nak main bowling lg..dah pegi..tp malas lak..boring.. last Intan bawa kami ke tempat makan yg ada live band (band kg je le..not bad lah..) port baru le kira ni.. hehehe..aku sendiri dok cni pun x tau..almaklum ler jarang nak pegi mkn sgt tempat2 jauh ni.. :p best jg sambil mkn layan lagu..dangdut pun dangdut lah..yg penting mmasing heppy..(eh aku x happy ke?hehe..) .. :p Sedar x sedar jam dah dkt kul 12 pun..ralit sgguh..balik le..aku dah letih nak rehat la..lgpun 2 3 ari ni badan x brapa sihat sgt..Ema & Intan..tah lah kemana mereka..dgr pagi ni..4pg baru balik..jumpa kwn2 kot..

Pg ni antar ema ke jety..balik ler..aku pun dah mula keje.. eh..ada parcel utk aku..saper kasi erk? .. ;-) thx bro!! jauh2 antar..wat susah2 jer... anyway thx again.... "sy terima dgn ikhlas hati..setiap pemberian awk terlalu bernilai..jd sy teramat lah mghargainya" (terjiwang le pulak..hehhe..:p)
Emmm dia ni pun kdg2 wat aku suka...tp kdg2 wat aku musykil sgt...naper erk..? emm.. biar lah dia...
K lah..nak sambung wat keje lak..dari masuk td..asyik lyn tenet jer..cek email, friendster...semua laa..sib baik x byk sgt keje aku ari ni.. :-)
Chiowww... :-)

No comments: