Photobucket
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
BuyNow2U.com Now Everyone Can Afford
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, 7 March 2007

Cuti-cuti Malaysia..


Ellooop.. :-)

1st day keje..setelah seminggu bercuti.. :-) ..boring le balik..coz kena ngadap keje lak..padahal bknnya busy mana pun..tp x kan nak sambung cuti lg.. kan..? melampau le kan..hehe..
Emm..cuti kali ni mcm biasa le.. aku ke KL lagi..ctu je la yg best pun bg aku selain Penang.. ;-) ..toing..toing..toing.. :p
Sebelom aku citer panjang ni.. 1st aku nak minta maaf le pada kenkwn aku kat sana yg mana tahu aku ke sana tp x berjumpa korang..ampun kan aku k..Mmg di hati nak berjumpa jg dgn korang.. tapiiii....eemmm......................... :-( maaf la yer..

Tp hari last tu..sempat le aku jumpa dgn Amir & Leeza & baby.. pergh!! naik EVO7... my dream car..cun siot.. :-) Thx my friens.. sbb sudi dtg jg..masa tu kat Kajang..baru pas mkn satay kajang.. teringin nak makan.. :-) biasa le kan dah teringin nak mkn..org tu bawakan ler..dah tu lak org tu nak blanja..tggu apa lg.. blasah je la aku n shima..hehehee..bkn sng nak merasa org tu blanja...alaa..lgpun x byk mana pun aku nak mkn.. :p anyway thx my dear.. hehehhee..

Ni lah tempat aku bercuti slama 4 ari.. Le Meridien KL.. Leh tahan jg le hotel ni.. tp bilik kureng ckit arr..sempit..x leh nak main lari2 ler... hehehe.. (melampau kan..) :p

Nak bercuti..rileks2 kan fikiran..tempat ni mmg sesuai sgt ..privacy..view pun cantik..seronok mata memandang.. :-)
Rasa rugi la nak kluar ke mana2... tp kalo kluar pun bknnya nye leh shopping pun..ikutkan semua benda yg aku tringin nak aku beli.. tp x leh nak beli..bkn nak kata x der duit sgt..(hehehe) tp.. byk karenah lah kwn aku tu..smua benda ckp mahal..aku pun x faham..last x der apa jg... uhuk uhuk uhuk.. :-( Last sblom balik aku n shima pegi ke Nilai..borong kain le kat sana..puas ati aku.. hehehe..dari 1 beg dah jd 2 beg.. ;-)
Puaka Tebing Biru ..

Bikin aku terkezut je nih.. hantu2 berkeliaran kat Downtown Cheras..Gilos! lewat malam lak tu.. hehe..sib baik x menjerit aku... EEeeeee......bkn nya takut sgt tp suspen.. :p
Esok tu sempat jg le ke KLCC nonton wayang cite ni..biasa le dah x der mender nak buat.. emm bole tahan jg le cite ni..x der nak seram sgt tp mcm awal kata le..cite ni byk suspen..byk kasi org terkejut beruk!..mcm kwn aku sorang nih..eee.. asyik melatah tah apa2 tah... malu aku d buatnya...tobat dah lah x nak ajak dia lg nonton kalo cite2 mcm ni... :-) (jgn marah aaarr) ...

Ni lah citer2 aku masa bercuti.. :-) emm.. x der mender sgt pun.. skali lg aku minta maaf lah..pada korang yg x sempat aku jumpa semasa aku kat sana.. InsyaAllah..satu ari nnti jumpa jg kita..dan untk kwn aku shima n ... thx atas kesudian korang menemani aku ...

chiowww...

No comments: